Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Tura

2009.10.26. 17:37 | _pg_ | 2 komment

Címkék: séta kirándulás tura élménybeszámoló eso

Tegnap ismet voltam turazni. Felmentem a Tavakhoz (Lake District) egybol melo utan. Jo masfel oras kocsiut volt. Egy kb 14 merfoldes turautvonalat neztem ki magamnak, aminek mondjuk a leirasa nem volt annyira egyertelmu, kezve azzal, hogy a kiidulopontot sem volt egyszeru megtalalni, raadasul szakadt az eso, ugyhogy ugy gondoltam azt inkabb kihagyom. 'B' tervem azert volt, vettem egy turautvonalas konyvet es kineztem egy kisebb utat Elterwater mellett.
Mire oda eljutottam, az eso alabb hagyott, mar szinte meleg is volt, igy az elso ora kellemes kis setanak alakult. Persze aztan azert csak el kezdett szakadni, ugyhogy a vizallosagi teszt kezdetet vette. Raadasul valahol igencsak letertem a tervezett utrol, ugyhogy kalandos kesodelutan kerekedett az egeszbol. Szerencsere volt nehany jelzotabla, meg a terkepen is feltuntettet dolgok, pl. farmok, meg hasonlok, ugyhogy nagyjabol kepbe voltam.
A szakado esoben a vizallosag tartott kozel 1 oraig, aztan a gyenge pontokon (derek, boka, csuklo) elkezdett beszivarogni a viz, es onnan nem volt megallas. 5 percen belul szoszerint tokig elaztam. Igy a maradek bo fel oras utat cuppogva tettem meg. Mondjuk ami azt illeti ez adta meg a turanak a kello hangulatat, ugyhogy cseppet sem bantam a dolgot. De azert a kovetkezteteseket levontam: felszerelesbovites vizallosagra koncentralva.

Na azert amig modomban allt, kattintgattam is:

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr841476782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vthebesz 2009.10.30. 19:55:46

Szép helyeken jártál!!! (az eső szinte nem is látszik) :-)

_pg_ 2009.11.06. 14:15:18

Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :)
süti beállítások módosítása