Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Egy 7

2009.11.04. 22:05 | _pg_ | 2 komment

Címkék: munka foto szerelem kirándulás manchester eso

Fogynak es csak fogynak a napok... 1 het mulva mar egyutt lakuk Anitaval itt a nagyvarosban. Hat sokaig tartott, de azert atveszeltuk ezt a 'ropke' par honapot. Aztam most mar uj kihivasok varnak: nyelv tanulas, munkakereses, ugyintezes, miegymas. Meg foleg EGYMAS. :)

Addigis meg marad a munka. Egy kicsit sok belole. Azert ez a fonokoskodes nem annyira egyszeru mint kepzeltem. Bar nem is annyira kepzeltem bele, csak beleugrottam. Mondjuk nem bantam meg, ott azert meg nem tartok, csak leterhelo. Varom is mar vegre, hogy legyen par nap szabadsag. Mondjuk az se lesz melomentes, mert be 'kell' mennem a gyerek szuletesnapi zsurjara. Persze kibujhattam volna alola, mivel hogy szabadsagon leszek, de hat akkor meg kimaradtam volna a kozos unneplesbol, ami meg csapatepites szempontjabol nem utolso. Persze azert valami jo is lesz a dologban, mert mar kertem engedelyt fenykepezni. :) Na ez azert jo, mert mult heten beujitottam egy masinat, egy Panasonic Lumix DMC-FZ38-at es most legalabb van okom es lehetosegem kattintgatni.

Sajnos az ido egyre esosebb, igy a turazos fenykepezes most elmarad a kozeljovoben, de azert figyelem az elorejelzest, aztan ha lesz megint esomentes nap es szabad leszek, akkor Anitaval nekivagunk valami turanak.
Beszereztem nehany turautvonalas terkepet is, ugyhogy mar csak a megfelelo alkalomra varok.

Aztan a jovo kepeinek el is inditottam egy honlapot amely a http://foto.magyarkozosseg.co.uk cimen leledzik egyelore, de valoszinuleg lesz koltozes, ha lesz eleg anyag hozza.

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr371501171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2009.11.05. 21:59:55

Na, ez igazán remek hír, hogy csak napok kérdése és megjön a PÁROD :) Sok vidám napot, hetet, hónapot, és remek kirándulást meg fotókat kívánok. (ugye, majd a kíváncsi fotómániásoknak megmondod, hogy hol lesz a végleges fotótárhely.???)

_pg_ 2009.11.06. 14:08:14

Oh, nagyon szepen koszonjuk!
Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D
süti beállítások módosítása