Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Történések

2009.03.28. 21:56 | _pg_ | Szólj hozzá!

Címkék: hírek munka rádió bank vasárnap nyaralás manchester keresztény rock

Voltam megint a Life Church-ben tegnap, de meg kell mondanom, hogy gagyi volt. Egy kis szórakoztató programot adtak elő, egy amolyan TV show imitálást viccesen, de nagyon gyengére sikeredett. Persze volt zenekar is, és meg kellett őrülni és isten szeretete ismét többet ért mint az élet.
Most viszont sikerült végig maradni, tehát a prédikációt elejétől a végéig meg tudtam hallgatni. Haza prédikátor volt amúgy. Jól indított, már ott voltam, hogy na! ez jó lesz, de aztán annyira csűrte-csavarta a szavakat, hogy sajnos ki kellett ábrándulnom. Jó, jó én értem, hogy a prédikáció az az amikor 100 szóba mondod el azt, amit 10 szóban is el lehetne, de sajnos ez, ha nem jól csinálják, pont az ellenkező hatást váltja ki: nem 'térít' és 'elplántál' gondolatokat, hanem követhetetlensége, túlcsavartsága miatt érthetetlen lesz az üzenet. Ráadásul mindez gyerek közönség előtt zajlott, akiknek amúgy is egyszerűbb a felfogásuk. Szóval csőd.

...vagy csak nekem magasak az igényeim...

Anyway. Ha minden a terv szerint alakul, akkor július 3-án repülök haza, nyaralni és július 22-én vissza. Jegyem még nincs, de jövő héten meglesz elvileg. Jön végre a fizetés. Mondjuk amilyen lendülettel jön, azzal a lendülettel megy is... Mondjuk nem is baj, mert ma már a bankban sem biztonságos a pénzt tartani, ugyanis pl itt Manchesterben kiraboltak 2 bankot - a Rock Radion hallottam - és a rablók elmenekültek. Volt lövöldözés is, meg minden. Tiszta Amerika.
Mondjuk hallok ennél durvábbakat is: a napokban egy családhoz levél érkezett a lányuk iskolájából, hogy a lány az utóbbi pár hétben túl sokat hiányzott és ha így megy tovább, akkor nem mehet az évvégi bálba. A lány 3 hete öngyilkos lett, a szülők találtak rá...

Morbid, de ilyen is van sajnos. Meg olyan is, hogy holnap a fél ország meg lesz zavarodva, és nem tudja hány óra az óraátállítás miatt. Ez is csak addig poén, amíg nem neked kell időpontra menned, pl dolgozni, mint nekem. Én mondjuk most szarban vagyok, mert 1 ébresztőm van, az a telefonom, és nem tudom, hogy átvált-e magától vagy sem... lutri az élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr461032066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása