Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

FLM

2009.10.19. 17:38 | _pg_ | Szólj hozzá!

Címkék: munka siker piálás házibuli főnök munkatárs

Sikerult leallnom a jatekkal. Rajottem, hogy marpedig aludni megiscsak kell. Annal is inkabb, mert a meloban is kevesebb jut miutan en vagyok a gore a hazban. Igen, igen, eddig 'csak' megbizott vezeto voltam, de azota mar voltam interjun, ahol nagyon jol szerepeltem es matol ervenybe lepett az uj szerzodesem, mely szerint 'first line manager' vagyok.
Ma reggel mar szolnom is kellett a kollegamnak, hogy figyeljen oda, mert hulyesegeket csinal. Nem hagyhatom, hogy a fejemre nojenek. :)

A napok viszonylag gyorsan telnek, ugyhogy hamarosan mar Anitaval kettesben nyomjuk a manchesteri eletet. Ma vegre ki is takaritottam, de mint mindig most is az a helyzet, hogy a takaritas utan ugy nez ki a lakas, mint amire mar majdnem raferne a takaritas. Na mindegy, novemberig kibirja, aztan akkor ganajozok megint.

Amugy meg semmi erdekes nem tortent mostanaban, csak melo van, meg melo, meg Skype. De talan majd kicsit felporognek az esemenyek Halloween tajekan. Megyek Davinahoz hazizullesre. Beoltozos buli lesz. :D Aztan meg akornyeken lesz Didsburyben valamifele sorfesztival is, amit majd a Gyurival jol megnezunk magunknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr991461126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása