Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Történések

2010.01.16. 13:57 | _pg_ | 1 komment

Címkék: buli karácsony szerelem gondolatok kirándulás főzés tura élménybeszámoló piálás gondok távkapcsolat nősülés bejgli

Valahol ott vesztettük el a fonalat november elején, hogy Anita jön egy 7 múlva...
Hát jött és jól éreztük magunkat. Megmutattam neki a várost, ittunk kávét a Starbucksban, voltunk innya, megtervezük a lakásátrendezést, voltunk Ikeában, vettünk sok szépet, felszereltem neki egy fürdőszobaszekrényt, ami hihetetlenül boldoggá tette... :)

Az öröm és az együttélés persze nem tartott soká, úgy kb 3 múlva haza kellett mennie, mert apukája meghalt, anyukája meg nagyon beteg lett. Hidegzuhany jégkockával. Telefon, Skype, sms újra, amitől a hányinger kerülgetett és kerülget azóta is. Meg újra a jövő idős beszéd... majd ez lesz, majd az lesz, majd jól lesz, majd mikor visszajön, majd mikor újra együtt leszünk... de mikor?
Mondjuk kettőnk közül nyilván neki rosszabb, ez nem kétség, csak hát azért mégis... Most már fél éve 'együtt' vagyunk, amiből gyakorlatilag 3-4 hetet töltöttünk ténylegesen együtt. Ez egy picit aggasztó. Mondjuk ez a tény nem tartott vissza attól, hogy megkérjem a kezét karácsonykor! :D Igen, úgy döntöttem, hogy eljött az ideje, megtaláltam akit kerestem, úgyhogy durr bele. Nyáron esküvő! Január 22-én megyünk időpontot foglalni.

Mindeközben persze azért az élet nem állt meg, folyása hol lassult, hogy meg felpörgött nagyon. Az ünnepi időszakban lényegében 3 dolgot csináltam: melóztam, zabáltam, piáltam. Durva volt, jó volt, de örülök, hogy vége. Még egy kiruccanás is belefért a dologba: Gyurival elmentünk a Lake Districtre, Amblesideba a haverjaihoz. Ott tisztes magyar vendégszeretetben volt részünk. Egy túrát is belesűrítettünk, amivel kicsit mondjuk elszámoltam magam és az egyszerű kirándulás egy fizikailag és mentálisan is embertpróbáló hegyi túrává kerekedett, amely azt hiszem mindkettőnk számára örök emlék marad, tekintve a kimerítő, több, mint 17 mérföldes távolságot fent a hegygerincen hóban, jégben, csúszós szakadékokban; melynek fejében egyrészt egy hihetetlenül csodálatos, hétköznapi ember számára ritka látványt és az erőn felül teljesítés, 'megcsináltuk' felemelő érzését kaptuk. Az már csak hab a tortán, hogy mindezt úgy teljesítettük, hogy előtte hajnli 4-ig vedeltünk és 8-kor keltünk... :)

És akkor beszéljenek a képek és egy rövid video: 

 

A karácsony amúgy megvolt. Letudtam, mondhatni. Bár azért a lánykérés kicsit feldobta a dolgot ám. :) De mint, hogy karácsonyozás, az nem igazán volt. Gyuri átjött 25én, zabáltunk egy jót, meg ittunk... vedeltünk... Bár nagy kedvem nem volt, de hagyományőrző jelleggel megsütöttem a bejglit, ami elég jól nézett ki, de az íze ramaty volt. Gondoltam jókisfiú leszek és cukor helyett édesítőt használok, és hát nem jött össze dolog, mert a bejgli egyáltalán nem lett édes. De igazából baromira nem tudott meghatni... ennyit a karácsonyról...

Közben még voltunk Gyurival Placebo koncerten, ami szintén jó volt, csak sajnos jobban el voltam foglalva a fényképezéssel és videozással, mint magával a koncerttel... :) Na majd legközelebb. Mondjuk azért a közeljövőbe lesz még esemény:  február 21-én Yeasayer koncert, 26-án Machine Head koncert, március 12-én meg Jimmy Carr előadás (stand up). De mindezek előtt Anita végre visszajön február 14-én!

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr101676816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2010.01.18. 10:08:32

Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :)

Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emberpróbáló, meg jó hideg és havas brrr...
Szép napokat!
süti beállítások módosítása