Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Maj

2009.10.05. 16:46 | _pg_ | 2 komment

Címkék: pc szerelem jatek főzés

Talaltam majat. Csirkemajat. Illetve tippet kaptam, hogy hol tudok venni. Merthogy mentunk tegnap kajalni egy olasz etterembe a gyerekkel es a munkatarsam mondta, hogy ott evett rizottot es hogy jo volt. En meg mondtam, hogy a csirkemajrizotto az jo kaja, csak hogy nemigazan van az Asdaban sem a Tescoban. O meg mondta, hogy hentesnel kell keresni (en meg olyan helyre nem jarok) vagy a Sainsbury'sben. Na oda se jarok, mert nem igazan esik utba. De ma tettem egy kis kiterot es lam, tenyleg volt. Vettem is 2 adaggal, egyet a fagyasztoba tettem, merthogy 'freezable', egy meg a mai kajam volt/lesz.
Mig otthon voltam, Anitaval akartunk venni, de a Tescoban olyan mocsok volt, hogy inkabb maradtunk a jegkremnel... Aztan amugy o is ir most blogot itt. Szegenyre nagyon rajar a rud, de majd kijon es akkor jo lesz! Boldogsag, szerelem. Meg ki is takaritok.

Ekezeteim meg azert nincsenek most, mert vegre vettem egy gepet, asztalit, majd Magyarhonban veszek hozza magyar billentyuzetet is amikor megyek novemberben villamlatogatasra meg Anitat kikiserni. Merthogy jon am! Tenyleg kitakaritok elotte...! :D
Visszaterve a gephez, nagyon patent, gyors meg minden, ugyhogy azota Call of Duty van ismet, mar az ujabbakkal. Micsoda elmeny. Vettem fasza hangfalakat is, ami elsore mondjuk nem jott annyira be, de mikor 'csataba mentem' es golyozapor meg helikopterpuffogas, meg granatok... at kellett gondolnom elhamarkodott iteletemet. Majd ha lesz idom, akkor valami filmet is meg akarok nezni, valami akciossssat, sok zenevel meg hangeffektel, hogy hadd duborogjon... Na, most mi van??? Ilyen is kell neha...

Mennem kell, sok a dolgom, meg jopar jatekot ki kell probalnom...

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr641429414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euthymia · http://bayofbengal.wordpress.com/ 2009.10.05. 20:42:38

Szia, nem akarok kötekedni, de hihih, nem kell magyar billentyűzet, csak a beállításokat kell beállítani és már vannak is ékezetek :) :):)
Bocsi érte, de ezt nem hagyhattam ki :(

És de jó, hogy pozitívumok alakulnak ott nálatok (is)!!!
Szép napokat!

_pg_ 2009.10.06. 10:45:53

:) Igen, de az osszezavarna. :D
süti beállítások módosítása