Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Vida Rock Band - Na, ez a ROCK!!!

2009.01.10. 03:08 | _pg_ | Szólj hozzá!

Címkék: zene kritika koncert vida rock band

Kezdjük a gyökerektől, hogy érthetőbb legyen. Gyors lesz, ígérem.

Szóval Vida Feri (Fefe) a Lord oszlopos (alapító)tagja volt hosszú-hosszú évekig. Majd 2005-ben távozott a zenekarból, melynek okát tulajdonképpen senki sem tudja. Persze ragaszkodott ahoz, ami megillette, azaz magához a Lordhoz, úgy mint a névhez, úgy mint a számokhoz. Ez egyrészt érthető és jómagam egyetértek vele - legalábbis egy bizonyos fokig. De sajnos ez nem ment olyan egyszerűen, elszabadultak az indulatok, ment a sárdobálás, és szomorúan vettem tudomásul, hogy a rock nagy öregjei átmentek dedóba, átmentek nevetségesbe. Fefe ragaszkodása olyan zenekarnevekhez vezetett, mint 'Újlord' vagy 'Vida L.R.D' és természetesen megmaradtak a Lord számok, ezért az egész, valljuk be őszintén elég nevetséges volt - értem ez alatt főleg azt, amit sokan mondogattak annak idején, hogy a Lord-számokból már 3 zenekar akar megélni. (Itt a Sipőcz Band-re gondoltak még.) És bár Vidáék jól nyomták a Lordot (legalábbis zeneileg, mert azért ének fronton voltak problémák), azért mégse a Lord volt, valljuk be. Na, én kb itt vesztettem el a fonalat - ez 2006. volt. Emlékszem, még 2006. tavaszán/nyarán játszottunk Feféék előtt Kőszegen. (Én ugyebár 2006. szeptember 28-án Nyugat felé vettem az irányt.)

Aztán pár hete egyik warez oldalon ráakadtam a Vida Rock Band új albumára, ami az Ellopott remények címet viseli. Le is töltöttem gyorsan, mert kíváncsi voltam. Bár nem hallgattam bele akkor még. Tulajdonképp meg voltam győződve, hogy 70%-ban Lord számokat fogok hallani majd. Hogy milyen előítéletes az ember... Félreértés ne essék, nem könyveltem el 'szarnak' vagy ebyébnek, csak 'Lordosnak'. És még annyit hozzátennék, hogy azért gyanús volt, hogy warez oldalon volt fent, mivel ez egyfajta elismerés, hiszen illegálisan közzétenni csak olyat szoktak, ami ismert és amire van igény viszonylag széles körben.

Na, tegnap meghallgattam. Hát odab@sz... úgy voltam vele, hogy nem is tudom mikor hallottam ilyen jó rockzenét utoljára. Ez igen! Ez ROCK! Ez az igazi ROCK! Egyben van az egész, zúz, jók a riffek, jó a zene, ütős billenytű-gitár összjáték, dallamos ének, rockos szövegek, kellemes vokál témák, húzós dob, kellemes bőgő. Na, ez a ROCK! ROCK! ROCK! ROCK! YEAAAAAH!!! Nagyon el van találva!
És aminek nagyon örültem, hogy nem volt 'Lordos' (leszámítva a Száz évet), és ezt talán tekinthetjük akkor annak, hogy végre mindenki túljutott a Lord-Vida-vitán, lecsillapodtak az indulatok, mindenki megy a maga útján. És ha igazam van, akkor bizony nagyon jó útra 'tévedtek' Vidáék, amelyen nagyon remélem, hogy tovább járnak. Bár nyilván mivel a zenekar jelentős hányadát az Orfeus adja, gondolom, ezek a számok nagyrésze (ha nem mind) tőlük származik. De akárhogy is van, nem ez a lényeg. A lényeg,  hogy itt van ez a banda, a Vida Rock Band, amelynek ott a helye a magyar rock palettáján, amely igazi rockzenét játszik, amelynek a koncertjeire szívesen elmennék, ha lehetőségem lenne rá.

Szóval így tovább VRB! Éljen a rock!

A zenekar honlapja: www.vidarockband.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr99868615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása