Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Új év

2009.01.01. 01:58 | _pg_ | Szólj hozzá!

Címkék: munka új év

BÚÉK
2009

Nos nem meglepő módon e sorok irása közben dolgozom. Ráadásul van egy gyerek is, aki éjfél után kicsapta a balhét természetesen, mert hát miért ne. Éjfélkor meg akartam hallgatni a Himnuszt, épp hogy elkezdtem, hallom rohanni lefele teljes extázisban, mivel természetesen megy nagyban a tüzijátékozás. Egy domb tetején vagyunk, a város a völgyben, szóval mindent látni innen. Na, túljutottunk a tüzijátékon, aztán elkezdett szarakodni, hogy ő nem megy a szobájába. Azért kb 15 perc győzködés, fenyegetés után végülis feltakarodott. Hát faszán indul az új év. Aztán nyugi lett és meghallgattam a Himnuszt. Bár nem az eredetit, hanem az István a király verziót. Most meg van még bő 6 órám amit lényegében tökvakarással töltök. Bár kedves kolléganőm ha vakargatná helyettem, azt nem bánnám, de amúgy mondjuk másra nem lenne jó. Rendőrnek készülő szőke buta.

Amúgy meg a két kollégámat, akik fel voltak függesztve, kirugták. Ráadásul egy dec 24-én kelt levélben - How rude. Mondja az angol. Én csak annyit mondok, hogy parasztok. És micsoda vádakkal! Annyira átlátszó, hogy meg akartak tőlük szabadulni mindenáron. Komolyan mondom, undorító. Hát nekik meg így indul az új év.

De azért jómagam még mindig úgy gondolom, hogy ez az év jó lesz. Hoztam magammal egy kis virslit, azt most bevágom, aztán nézem a tévét.

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr77851129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása