Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Statisztika


Megnézem

Angolosan.blog.hu

Már 3,5 éve itt vagyok. Ez alatt... voltam megszorulva, fázva fűtésről álmodva, megharapva, állba vágva, átverve, segítve, rendeződve, belerohanva, magamból hülyét csinálva.. és rá kellett jönnöm, hogy a tea tejjel az igazi. És még valami, amit nem árt megfogadni: 'When in Rome, do as the Romans do.' - azaz 'Rómában tégy úgy, mint a rómaiak.'

Utolsó kommentek

  • _pg_: Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel. Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :) (2010.02.03. 18:46) Másnap
  • vthebesz: Szia! Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita! :-) Anyukáméknál van e... (2010.02.02. 12:41) Másnap
  • euthymia: Szia, hát igazán gratulálok a nagy hírhez!! :) Uff, ez a kirándulás szép lehetett tényleg meg emb... (2010.01.18. 10:08) Történések
  • _pg_: Mar Anitat is szeretnem vinni magammal! :) (2009.11.06. 14:15) Tura
  • _pg_: Oh, nagyon szepen koszonjuk! Igen, ha lesz koltozes akkor terjesztem az iget mindenkepp. :D (2009.11.06. 14:08) Egy 7
  • Utolsó 20

Másnap

2010.01.29. 13:34 | _pg_ | 2 komment

Címkék: zene buli esküvő piálás

2-3 óra agonizálás, fejfájás, hányinger után végre magamhoz tértem. Tegnap sör-pálinka buli volt a Gyurival. Jött, hozott 6 sört. Mondta, 2-t megivott, hogy könnyebb legyen... :D Nálam is volt még 4 úgyhogy miután ezt mind elfogyasztottuk, nekivágtunk a városnak. Félúton kebab, azt lefojtottuk egy kis rántott csirkével - bőrőstől, ami jelzi, hogy már akkor olyan részeg voltam, hogy nem számított a bőr. Aztán Thirsty Scholar, aztán Jilly's Rockworld, aztán hajnalban pizza, Gyurinak csirke. Aztán busz, mert már menni sem bírtunk. És végül ágy. Olyan szarul nézek ki, hogy az már ijesztő.
De ma még el kell mennem égőt cseréltetni a kocsin. Mert hát én úgygondoltam - miután kiment az izzó - hogy felcsapom a motorháztetőt, aztán kiveszem-beteszem... de hát nem úgy van az. Utánanéztem neten, és a jóöreg Tigrán le kell kapni a lökhárítót, akkor lehet kiemelni a lámpát és hozzáférni az égőhöz. Agyrém. Tegnap még azt terveztem, hogy megcsinálom majd ma, de nincs hozzá már erőm.

Közben azért már körvonalazódik az esküvő is. Csak a baj van vele... hányan, kik, hol, mit, mennyiért... agyrém. Anita agyfaszt kap, én meg szívrohamot. De a zenész már megvan, és a hely is a lakodalomhoz. Mellesleg a zenész kínálat meglehetősen pocsék. Sok van, csak hát mind szar. Egy hányás. De azért ez, akit találtunk egész jónak ígérkezik.
Na, mindegy, majd csak túl leszünk ezen is. Bár még a szállások lerendezésével lesz macera, na meg hát a nászúttal. De most még azok várhatnak. Egyelőre másnapos vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://angolosan.blog.hu/api/trackback/id/tr301712381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vthebesz 2010.02.02. 12:41:39

Szia!

Már akartam írni, hogy ismét aktuális lesz az: egy hét és jön Anita!
:-)
Anyukáméknál van egy szoba ahol 3-4 embert el tudunk szállásolni!
Kitartást az esküvő szervezéséhez!!! :-)

_pg_ 2010.02.03. 18:46:00

Köszi! Lehet, hogy élünk majd a szobalehetőséggel.
Már alig várom, hogy jöjjön ez a lány! :)
süti beállítások módosítása